۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

100 گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار مي شود

 100  گفتمان دینی در مدارس همدان برگزار مي شود

همدان- خبرگزاري مهر: دبير گفتمان هاي ديني سازمان تبليغات اسلامي استان همدان گفت: پاييز امسال 100 گفتمان دینی در مدارس استان برگزار مي شود.

محمدرضا امير كهريزي در گفتگو با خبرنگار مهر با بيان اين مطلب افزود: اين 100 گفتمان پاييزي با موضوعات زن و خانواده، سبك زندگي ايراني و اسلامي، عفاف و حجاب، آسيب هاي اجتماعي، فرقه ها و نحله هاي انحرافي و عاشورا در مدارس استان همدان برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينكه براي اين گفتمان ها استادان حوزه و دانشگاه از قم دعوت مي شوند، ادامه داد: همچنين در هر 9 شهرستان استان همايش گفتمان ديني براي خانواده ها برگزار مي شود و در هر شهرستان يك همايش را در برنامه داريم.

دبير گفتمان هاي ديني سازمان تبليغات اسلامي استان همدان با اشاره به اينكه گفتمان هاي ديني طرحي است كه بين مدارس و سازمان تبليغات اجرا مي شود، اظهار داشت: گفتمان ها آموزش چهره به چهره مبلغان سازمان است كه با حضور در مدارس به دانش آموزان آموزش هاي لازم داده مي شود.

امير كهريزي با تاكيد بر اينكه نوجوانان و جوانان استقبال هاي خوبي از گفتمان هاي ديني دارند، ابراز داشت: از آنجا كه گفتمان هاي ديني به صورت چهره به چهره برگزار مي شود تاثير بسزايي در نوجوانان دارد.

وي در پایان با اشاره به اينكه دانش آموزان در اين گفتمان هاي ديني حضوري گسترده دارند، عنوان كرد: سعي مي شود موضوعات مطرح شده در گفتمان هاي ديني با توجه به مسائل روز و مشكلات جامعه و جوانان و آسيب هاي اجتماعي مانند مضرات استفاده از ماهواره، عفاف و حجاب و برخي مسائل روز به دانش آموزان آموزش داده شود.

کد خبر 2141309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha